Druki do pobrania
  1. Wniosek o przeprowadzenie diagnozy i wskazanie sposobu rozwiązania problemu ucznia - wersja .pdf lub wersja .docx
  2. Zaświadczenie lekarskie do indywidulanego nauczania
  3. Wniosek o uchylenie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
  4. Wniosek o wydanie orzeczenia / opinii
  5. Wniosek o przekazanie karty indywidualnej do innej poradni
  6. Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej ucznia (wersja .pdf) lub wersja.doc
  7. Nauczanie domowe - wniosek Rodziców (opiekunów prawnych) o przeprowadzenie badania i wydanie opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
  8. Skierowanie na badania ucznia chorego (wersja .pdf) lub wersja .doc
  9. Wniosek o odroczenie obowiązku szkolnego (wersja .pdf) lub wersja .doc
  10. Ankieta wstępnej kwalifikacji - diagnoza stacjonarna
  11. Informacja dla Rodziców
  12. Zaświadczenie lekarskie wskazujące na konieczność realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
  13. Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia dla celów rozpatrzenia wniosku o wydanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
  14. Diagnoza okulistyczna
Materiały do pobrania:
  1. Uczeń z zaburzeniami emocjonalnymi w klasie
  2. Zrozumieć ucznia z zespołem Aspergera - wskazówki dla nauczycieli
  3. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych uczniów
  4. Spektrum zaburzeń autystycznych - broszura dla rodziców i opiekunów
  5. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
  6. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
  7. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 września 2017 r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych
  8. Jak pracować z uczniem zdolnym
Polityka cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.